Su ostukorv on hetkel tühi!
Veebipoe Lilleideed.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Lilleideed OÜ (registrikood 16060978, KMKR EE102316074), asukohaga Pille 11/3, Tallinn 10138, tel +372 5553 0730, e-posti aadress info@lilleideed.ee ja klient, kes vormistab artishok.ee hallatavas e-poes https://lilleideed.ee/pood tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes (edaspidi Müügileping):
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Müügilepingus kokkulepitust.
Kaupmehel on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi. Kaupmehel on õigus ühepoolselt muuta Müügilepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.
Müügilepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun tingimustega”, nõustub Klient, et on tutvunud Müügilepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Müügilepingus toodud tingimustega.
Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed, mis on märgitud tärniga.
Kui tooteks on alkohoolne jook, siis ostu sooritamisega kinnitab Klient, et on vähemalt 18 aastat vana ja kauba saaja on samuti vähemasti 18 aastane. Kullerfirma kontrollib saaja vanust alkoholi üleandmisel ning kahtluse korral võib kuller paluda saajal esitada isikut tõendav dokument. Kui saaja keeldub dokumendi esitamisest, võib kuller keelduda alkoholi üleandmisest ning raha ei kuulu tagastamisele. Vastavalt alkoholiseadusele müüakse alkoholi kella 10:00 kuni 22:00. Saadetistele, millele on juurde lisatud alkohol, toimetatakse kohale kella 10:00 ja 18:00 vahelisel ajal.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Makseviisid
Lilleideed OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Lilleideed OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Maksevaluuta on euro (€) ning maksmine toimub läbi Eesti pangalinkide.
Peale kontaktandmete sisestamist, kuvatakse ostukorvi sisu ning palutakse valida tellimuse kättesaamise viis. Kliendil on tellimust tehes võimalik valida, kas Saaja tuleb tootele ise Veebipoe juurde järgi või viiakse toode Saaja aadressile kullerteenusega. Kullerteenust osutab koostööpartner Ziticity Eesti.
· tulen ise järgi Lilleideed OÜ, Pille 11/3, Tallinn €0,00
· transport Tallinna piires €5
· transport Tallinna lähiümbruses €10 (ca 15 km Tallinnast)
Lilleideed ei osuta kullerteenust e-poe kaupadele kaugemale kui ca 15 km Tallinnast.
Suure töökoormuse tõttu kehtivad tähtpäevadel nagu sõbrapäev, naistepäev, ja emadepäev tellimuse kohale toimetamise osas eritingimused. Antud tähtpäevadel tagab e-pood saadetise kohale toimetamise kalendripäeva jooksul.
Kui lilleideed.ee e-poel ei ole mingil põhjusel võimalik tellimust täita, võetakse tellijaga ühendust.
Kohaletoimetamine
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Lilleideed täidab e-poes vormistatud tellimusi esmaspäevast reedeni 9.00 – 18.00 laupäeval kella 10.00 – 16.00. Pühapäeval tellimusi kohale ei toimetata. Tellimuse täitmiseks peab arvestama 2-3tundi. Peale kella 15.00 esitatud tellimused täidetakse järgmisel päeval.
Taganemisõigus
Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik.
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui tellitud toode ei vasta kokkulepitud tingimustele, on Kliendil õigus lepingust taganeda.
Kui klient soovib tellimusest taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Kaupmehele kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@lilleideed.ee või helistada numbril +372 5553 0730. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon) ja tellimusest taganemise põhjus.
Kaupmees kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 10 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Kaupmehele.
E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
Tagastusõigust pole kiiresti riknevatel kaupadel (lilled, lilleseaded, lillekimbud) ega kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele.
Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.
Tagastamisel kantakse raha samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Kaupmehele.
Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient. Kui Klient ei suuda kauba vastuvõtmisel tõestada oma vanust, võib Kaupmees keelduda kauba üleandmisest. Sellisel juhul ei tagastata tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@artishok.ee või helistada telefonil: +372 5553 0730
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Tellimuse esitamine
1. Leia sobiv toode.
2. Tutvu tooteinfoga ja kontrolli saadavust, toataimede puhul ka tellimisaega. Kui toode sobib, vajuta nuppu “Lisa ostukorvi“.
3. Ostukorvi avanedes kontrolli oma valikud üle. Soovi korral veel midagi ostukorvi lisada, vali “jätka ostmist”. Kui ostukorv sobib, vali sobiv transpordiviis. Kui Sa ei tea, kas tegemist on linnasisese või linnavälise transpordiga või soovid kullerteenust väljaspool tööpäeva, võta meiega julgesti ühendust!
4. Kui soovid saata ühe tellimuse raames lilli erinevatele saajatele, lisas täpsustav info märkuste lahtrisse.
5. Kui kõik sobib, vajuta “Soorita ost“.
6. Kassas avanevad infoväljad vastavalt valitud kuupäevale ja ajavahemikule ning kättetoimetamise viisile. Kullerteenuse hind, Tallinna piires kohale toimetamisega 3 tunni jooksul € 5,00, Tallinna lähiümbruses ca 15 kilomeetrit kesklinnast 3 tunni jooksul alates € 10,00. Täitke kõik nõutud lahtrid, ainult nii saame tellimuse sujuvalt õigele aadressile toimetada.
7. Vali sobiv pangalink, tutvu müügitingimustega ja märgi nõusolek linnukesega ning vajuta “Soorita tellimus“. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Nordea vm) euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud ja e-postile väljastatud arvelt.
8. Pärast makse sooritamist vajuta “Tagasi kaupmehe juurde“.
9. Korrektselt esitatud tellimuse puhul jõuab tellimus koheselt e-poodi, samuti jõuab Sinu postkasti tellimuse kinnitusleht. Kui kõik on korras, jää ootama tellimuse täitmist, kui miski läks valesti, anna meile teada.
10. Kokkuleppel on võimalik tasuda ka arvega, mille väljastame tööpäeva jooksul tellimuse saamisest. Tellimuse täitmise eelduseks on tasutud arve. Kõik erisoovid lisa palun märkuste lahtrisse või võta meiega julgesti ühendust!